SEBENARNYA NAK BELI SHAKLEE BOLEH BELI SENDIRI TAU !!!!

Assalamualaikum dan Selamat petang blogger dan pembaca setia blog saya 





Saya pasti ramai yang nak simpan senarai harga produk shaklee bagi kegunaan sendiri dan kemudahan untuk buat rujukan kan . Jadi saya bantu untuk memudahkan anda.

Dengan kemudahan yang ada dan asyik mendengar rugutan pelanggan saya yang nak harga cepat tak sabar nak bank in . 

Nak set cepat 

Bila nak sampai 
Bila order 
Berapa kos postage 
Berapa harga 1 set 

Kesemua jawapan ada di Dalam gambar berikut. 


Jika anak berminat untuk membeli beberapa set atau barangan shaklee dengan cara anda sendiri .


Mungkin anda boleh terus ke link berikut. : 


Cara sangat mudah , 

1 - Click link berikut 
2 - Check Barang belian dan kuantiti 
3 - Isi form untuk tujuan penghantaran 
4 - Pembayaran 
5 - Checkout


BELI VIVIX 1 BOTOL :


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id&enc_widget_id=49262d75ddb927676a9e17e9ad932089
















SET HEALTHY KIDS

 https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id&enc_widget_id=36ed6e6ed1415bdbbb65d53883df06b5


Diatas di antara barangan Shaklee yang anda boleh dapati. 

Shaklee juga telah berpindah ke New Home Office 


Sekarang ini sahaja info saya boleh bagi 
Lain kali saya update lagi ok?
Jumpa di lain kali 
Jika masih ada keraguan terhadap cara pembelian. Sila hubungi saya segera seperti :




Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts