TIPS KESELAMATAN DAN KESIHATAN KETIKA CUACA PANAS

Salam semua blogger dan pembaca setia ruang hati saya

Memandangkan cuaca makin panas di dalam dan diluar rumah juga.
Hari ini dan tengah2 cuaca panas ni saya share sedikit tips KESIHATAN DAN KESELAMATAN KETIKA CUACA PANAS.

Jika malam hari rasakan akan sejuk sikit kerana cuaca gelap . tapi tanggapan saya salah sekali ,.
Malam hari bahangnya makin tinggi dan terasa seperti sedang sauna. Kalau dulu aircond buka 2-3 jam ketika malam hari. Sekarang Aircond on sehingga pagi .

Bangun pagi segera mandi yer. Elakkan tidur sehingga ke tenggahari . Rezeki pun tak masuk . Panas dan bahang pun menyebabkan kita demam nanti.



Jemput baca semuanya yer :
PANAS KESELAMATAN KESIHATAN










.
.
.
.
.
.
.
.
.
SHARE SIKIT 
AMBIL VITAMN C SETIAP HARI TIDAK KIRA APA JENIS VITAMN C SEKALI PUN 
KETIKA CUACA PANAS INI ANDA MEMERLUKAN LEBIH VITAMIN C 

VITAMIN C SHAKLEE INI BUAT IMUN BADAN LEBIH TINGGI DAN KUAT. 
DEMAM TU SUSAH SIKIT LAH NAK DEMAM LAMA. 



Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts