GOLONGAN YANG BERISIKO KETIKA CUACA PANAS

Salam sayang semua pambaca setia saya.


Memangdangkan semalam adalah suhu paling tinggi iaitu 40'c di atas kepala ketika antara waktu 12.30 sehingga 3.30 petang. saya nak share golonganyang berisiko terhadapnya.

Buat masa kini saya share 5 jenis yang termasuk dalam golongan ini ,
Jemput baca yer semua.







Jika anda seorang ibu di harapkan menjaga anak-anak, ibubapa termasuk suami anda. 
Awasi mereka. ...Terima kasih kerana sudi meluangkan waktu . 

-------------------------------------------------------------------------------------

Tips supaya suhu badan tidak terlalu panas ketika cuaca panas. 
Bagaimana mahu memastikan badan tidfak mengalami hidrasi 
Bagaimana untuk mempertahankan metabolisme badan 
Minum air kosong sahaja sepanjang hari mat menyediahkan bukan.....?
Bagaimana saya ingin membantu kepada soalan anda.

Jawapan kepada soalan ini . 
PERFORMANCE DRINK

Minum Performance drink : 
  1. Badan masih bertenaga sehingga ke petang 
  2. Tidak kehilangan air yang banyak 
  3. Mengekalkan hidrasi tubuh badan 
  4. Sedappppppp 
  5. Sejuk......
  6. Dingin ....
  7. Anak-anak saya semua suka 
  8. Murah.......
  9. Mudah nak minum tidak perlu gula 
Berminat untuk mendapatkan nya. Boleh segera menghubungi saya pada nombor di atas. 
Terima kasih . 





Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts