BERPANTANG DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Salam semua blogger dan pembaca,

Esok genap 80hari saya melahirkan Putri ke#4 saya
Putri Darlena Hanessa.
Rindu betul nak update blogger dah hampir seabad rasanya tak update .
Jadi hari ini saya nak cerita sikit mengenai kisah berpantang yang extreme dan awesome!

1- Saya berpantang sendiri dan di rumah sendiri
2 - Kali ini memang rasa seperti tidak berpatang walaupun berpantang.
3 - Saya memasak ketika dalam pantang
4- Saya uruskan rumah tangga dan anak-anak

Lagi nak share sikit gambar baby baru.
Nak tengok tak
HASNURUL HUDA DAN DZULMADZLEE

Hello Dunia........Assalamualaikum semua 

Sekarang dah tengok baby kan, jadi kita nak share sikit pengalaman berpantang dengan susu yang melimpah membengkak dan lagi berjaya memenuhi penuh semua ruang frezer saya, 

Saya nak share set yang murah , Mudah nak ambil dan sekali jus bagi vitamin pada saya dan baby 
taraaa....... 

susu ibu banyak
Model Kecik post sikit yer ......


Bestnya Set Menyusu shaklee ini 
1-  ESP sedap 
2 - ESP mudah nak bancuh , buh dalam bekas buh air dah larut 
3 - ESP boleh minum dengan air lain 
4 - ESP bantu saya rasa kenyang lebih lama 
5 - ESP buat luka operation bersalin cepat baik m disampaing bantu pudarkan kesan parut hitam 
6- ESP buat susu saya jadi PEKAT + LIKAT 
7 -ESP ini magik....badan yang mengelebeh jadi grib tegang . 
8 -ESP boleh share dengan anak kecik yang umur 2 tahun , Merengek nak jugak ku bag jer 
9 - ESP murah dan tahan lama satu tong tu 
10 -ESP ini boleh diminum terus , tak payah simpan-simpan dalam peti sejuk  lagi 

OMEGA GUARD pulak lain fungsi nya 
Nak tahu tak OMega Guard ini membantu memperbanyakkan susu saya yang memang kurang ini 
dah tu susu pulak cukup nutrisi kan . Harus anak saya baru 1 bulan dah pandai senyum ketawa dan ajak menyembang jer. 
Nak tahu lagi bukan itu jer masa nak bersalin 80kg , Masuk 1 bulan lepas bersalin 70kg
Masuk 2 bulan lepas bersalin 65kg....( jangan tak faham pulak) 
Kalau berat dah kurang tandanya baju semua boleh masuk ler ....

Kalau bab Alfalfa pulak telan jer pagi tengahari dan malam . 
Sure korang rasa tak lapo .....lepas menyusu automatik lapor lah kan . 
Alfalfa ini bantu sistem pembuangan Ibu dalam berpantang lebih axtreme hebat....hhhaaa

Ini cuma set menyusu tak penuh kiranya. Belum ambik full set untuk ibu berpantang lagi 
Kiranya ambik full set berpantang memang kesan lagu Awesome lah ...


Ini gambar pada usia kandungan melebihi 40 minggu . 
Namun badan hanya naik sehingga 81.5kg sahaja  kerana mengamalkan 
set Mengandung Shaklee 

Yang pasti Susu banyak , Kulit kusam tu hilang , Kulit cantik dan berseri balik .Lemak-lemak masa mengandung habis terbakor dan melebur , Tak lapar memanjang pun , dan paling best kesan pada baby yang sihat dan nampak lebih cerdik dan pandai. 

Rasanya jika ada kelapangan dan rajin....
Boleh Share pada umum yer. 
Nak cari saya anytime boleh Whatapp/Call atau sms jugak 













FULL SET
                    Saya pun ambil set penuh sebenarnya ....itu lah kesan dia awesome lepas bersalin 
Dapatkan Full set berpantang ini dengan harga lebih murah dan pulangan wang yang lebih  banyak. dan dapat free gift Vitalea multivitamin . Tawaran sehingga 30hb Oct 2015  sahaja . Selepas itu harga kembali seperti biasa dan tiada vitalea percuma lagi . Lagi satu Set sangat jimat dan jimat lebih jimat 






Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts