NIKMAT BERPUASA DENGAN BEKALAN SET RAMADHAN SHAKLEE

Salam dan selamat pagi  blogger dan pembaca setia blog ku


Hari ini sudah masuk hari ke - 19 berpuasa.
Namun hati ini masih belum rasa cukup dan puasa untuk berpuasa.
Kandungan saya juga sudah masuk 36 minggu
Bila-bila masa saya boleh bersalin , Namun ku gagahi jua hari-hari mendatang dengan Ramadhan Kareem

bila datang ramadhan dalam keadaan kandungan yang membesar memang merisaukan
Namun, Alhamdullilah Allah permudahkan semuanya.

Dengan bekalan 3-GEMS set Ramadhan Shaklee saya mampu berpuasa dengan tanpa rasa lapar dan dahaga.

SET KHANS UNTUK ORANG YANG INGIN BERPUASA DENGAN SIHAT DAN BERTENAGA
Set ini sangat membantu bagi memberi rasa kenyang lebih lama biarpun saya tidak mengambil makan pada lunch dan tea time, membekalkan nutrisi sepanjang hari berpuasa dan memberi kelegaan , menghilangkan kelesuan dan memberi tenaga yang sangat hebat 


Jika anda seperti saya yang ingin kan hari puasa yang hebat ,tanpa menggangu waktu solat, zikir , kerja , dan tarawih anda cuba set ini , 

Nak tahu lagi set ini juga membantu saya mengelakan dari tumbuh jerawat dekat muka. 
Kurangkan kulit berminyak melekit tu dan paling best saya dapat berat badan yang ideal untuk ibu mengandung

Kandungan yang kini berusia 9 bulan lebih saya masih mengekalkan berat badan 75 kg SAHAJA!
cuba set pertama ini pada bulan ramadhan anda, 
Hari-hari puasa korang pasti hebat dari saya . 

Selamat mencuba 








Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : nurulbon Jangan malu-mlu untuk singah Diari Hati Saya : cahayaputraputri.blogspot.com

Love NURULBON 0193514461

Comments

Popular Posts