SEMBELIT KETIKA HAMIL

Salam Ramadhan semua,

Hari ini masuk hari ke-6 berpuasa . jadi puasa saya sebagai ibu hamil masih bertahan sehingga ke hari ini.
Saya nak cerita mengenai pengalaman saya hamil yang tidak mengalami masalah sembelit mahupun susah nak membuang.

Ada jiran dan rakan sepejabat yang melihat perut saya dan kata-kata pertama yang keluar...

" Uik , perut dah besar dah turun , ni nak berak pun sakit kan , susah nak membuang yek "

Hakikatnya TIDAK !!!!
Kandungan saya kini 34 minggu
saya masih boleh membuang dengan senang,
Syaratnya .................
Ada syarat jugak nak mencantikkan proses membuang ni

Telan 2-3 Biji Ostematrix sebelum tidur,
Ostematrix ini untuk kalsium ibu dan bayi
namun kelebihannya banyak sangat-sangat

Antara yang paling saya suka
saya nak membuang tak susah , tak perlu nak teran , gigi pun selamat tak sakit. Kaki malam nak tidur pun tak cramp yang paling saya suka saya tidak mengalami masalah sakit tulang belakang yang serius . 


Macam mana nak tahu rupa Ostematrix ini
ini lah dia...senang nak ambik setiap mlm . Bentuk yang mudah di telan dan tidak terlalu besar. 


Agak-agak susah nak buang telan aje Ostematrix ini 

Selamat mencuba 





Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts