National Confrence di Hospital Serdang

Selamat malam semua.

Disaat ini saya sedang berada di atas katil Hospital.
Hospital Serdang, ini kali pertama saya dimasukkan kesini .

Memang tak pernah ingin untuk masuk kesini.
Ramai kata doctornya tegas dan garang. Hospital jugak memilih.

Saya Hamil 32minggu saat ni. Doctor dan kakitangan hospital baik dan ramah.

Nurse disini melayan saya saat baik .
Doctor memberikan penerangan cukup padah dan terang. Jadi apa nak dirisaukan .

Hari ni hari terakhir National Conference yang shaklee jalankan. Amat sedih bila saya tak dapat hadirkan diri.
Saya beli 5 ticket untuk saya, Suami dan anak-anak.

Redha je APA yang berlaku. Ticket susah nak dapat namun Allah merancang yang lebih baik untuk saya.
Apakan Saya INI sudah tertulis. Saya tidak dapat berbuat apa-apa.

Namun Cuba yang terbaik. Mungkin ini bukan akhirnya.
Selamat malam blogger semua.

Comments

Popular Posts