GABUNGAN VITAMIN C PLUS DAN VITAMIN E COMPLEX

Selamat Pagi kepada semua pembaca ,

Hari ini saya saje-saje nak share bagaimana gabungan VITA C PLUS dan VITA E COMPLEX
menambah hati suami dan saya

Kelebihan Vita C Plus ini ramai yang tahu, Jika tak tahu pun ada yang menjangka Vita C Plus ini seperti Vitamin C lain yang berada di pasaran

Sangkaan itu sangat salah !!!!
Vita C Plus tak sama seperti VITAMIN C di Pasaran .
Kerana Kesannay yang tersangat memberi kesan di hati penggunanya.
Antaranya Makan Vita C kesan jeragat , cela dia muka , parut dan kulit makin mulus dan licin
WHAT!!!!!!! , pelikkan. Sangkaan ramai Vitamin  C hanyalah untuk Vitamin C yang ada kandungan oren tu
JERAWAT , JERAGAT , PARUT

Jika anda tak tahu , Vitamin C pada akan makin berkurangan di sebabkan faktor cuaca, habuk , kesesakan, pemakanan, Hisap rokok adalah salah satu punca kemusnahan utama, sebab tu perokok muka lebih tua berbanding orang biasa yang tak hisap rokok biarpun perokok 
mengambil Vitamin  C. 


Mengapa Vitamin C Shaklee menjadi kegilaan ramai lebih -lebih lagi jika di gabungkan dengan Vita E Complex  


Set kecantikan kulit Shaklee 


Ada yang menjangka Vita E hanya untuk lelaki , Jangkaan semua tu adalah salah selagi anda belum mengenali VITA E COMPLEX 

Saya sendiri mempunyai parut bekas jerawat yang saya picit , Namun kesan tu makin berkurangan jika saya mengambil Vita E Complex ini . Saya mempunyai jerawat ayng baru nak naik. Saya ambil Vita E complex ini sebiji sehari bersama sapukan sedikit minyak vita e pada jerawat. 
Dua hari selepas tu jerawat hilang dan prut juga tiada. 

Sangat teruja dan gembira untuk wanita seperti saya . 
Jom tengok Muka suami saya yang ambil Vita E pulak 
PARUT JERAWAT DAN JERAWAT HILANG .

Sebelum mengunakan Vita E complex 
Kulit berminyak , Tak sekata , Kesan parut jerawat yang banyak ,. Jerawat tumbuh tak kira masa. 
Lelaki kurang gemar mencuci muka dan faktor habuk kerana menggunakan motosikal setiap hari.

Mula-mula pegang kulit muka suami, syokkkkkk
sedang dah tak melekit lagi . Melekit tu kerana kesan minyak yang banyak .....
Risau takut melekat pada kulit muka saya pulak. 
Sayangkan suami saya belikan Vita E complex pada dia setiap kali Shaklee 
menjalankan promosi Beli 6 percuma 1  

Jika anda mempunyai masalah kulit yang teruk , Kesan jerawat yang banyak 
atau ingin mencuba Shaklee set kecantikan . 

Boleh menghubungi saya , Saya menawarkan perkhidmatan COD dan konsultasi kulit secara PERCUMA 
saya mempunyai Sijil Kecantikan kulit yang sah ! 










Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts