SHAKLEE MLM ! WHAT SHAKLEE MLM

Salam semua



KERAS HATI
USAHA
TAMAK
TIDAK PERNAH MENGALAH
KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE

Apa kejayaan yang shaklee berikan pada saya?
Mengapa saya memilih shaklee?

Tahu tak yang shaklee MLM
Saya tak tahu pun shaklee MLM
Kini baru saya tahu Shaklee adalah MLM
MLM MLM MLM ! What!!!!

Tapi Saya tidak pernah merasai yang saya join MLM
Tidak nampak mana MLM dalam shaklee

Setiap hari saya tenang dan si buai dengan kegembiraan dan kejayaan dalam shaklee
Setiap kejayaan saya hari ini ke tangga Senior Supervisor adalah hasil dari titik peluh saya sendiri dan bersama-sama empire Group saya

Shaklee is MLM
Terbaik MLM di dunia kerasa saya tidak langsung merasainya
Siapa yang suka MLM kerana banyak bayangan DUIT ! KERETA MEWAH! RUMAH MEWAH!
semua tu mengarut sahaja . ORANG ATAS BERJAYA DAN KAYA ORANG BAWAH PAPE KEDANA

Itu semua adalah ungkapan dari mereka yang berpikiran negetif 24jam
Saya merasai bonus saya lebih dari 10ribu untuk tahun lepas sahaja.
Apa terjadi kepada saya
Saya lebih sihat
Saya lebih tenang
Saya lebih positif
Saya lebih bahagia
Saya suami dan anak-anak lebih erat dan sejahtera
Saya makan shaklee untuk sihat namun kejayaan yang datang disampaing itu membuatkan saya benar-benar menjadi hati yang KERAS!

Hari saya KERAS untuk terus bersama shaklee. Kerana tiada siapa yang membantu untuk saya majukan diri selain mentor dan shaklee saya kini .

Saya beruntung kerana dilahirkan oleh Mentor-mentor yang semuanya positif dan berjaya
Mereka adalah pendorong , penguat semangat saya dan mereka berdiri bersama saya di atas kejayaan ini

Kejayaan saya bukan hanya di RANK ini
Tunggu saya dengan carita selanjutya
doakan kejayaan saya dan Bisnes partner saya .

Master Coordinator Shaklee.....Waiting me !


Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts