BAGAIMANA MENABUNG SENDIRI

Salam sayang dari saya pada hari isnin ini

Hari ini saya nak share apa yang  telah saya pelajari
Kali kedua pergi kelas FFM baru betul-betul faham apa tu
Financial Freedom !!!

Yes Financial Freedom
Siapa yang mahu ?
Siapa yang tak mahu ?
Mengarut jika tidak mahukan .

Financial freedom ini ramai yang beranggapan salah
Namun ianya hanyalah tiada masalah/tiada masalah bebanan duit
Dulu saya juga student Finance , Namun tidak pulak belajar ini

Hari ini saya nak share bagaimana ingn menabung bermula dari sekarang
hendak menabung ini memerlukan income yang tetap dan income perlu lebih besar dari expenses@belanja bulanan dan harian

Jangan pandang remeh . Baca rasa faham namun anda perlu hadiri kelasnya dulu
Mahu hadiri kelas singkat ini hubungi saya kemudian.

MENABUNG


Setiap perkataan pada botol itu mempunyai maksud dan maknanya tersendiri . 
Anda harus mempunyai 6 tabung antaranya :

FFA
LTSS
EDU
NEC
PLAY
GIVE

Kesemua tabung ini harus di sini setiap bulan dan ada diantara perlu di habiskan setiap bulan. 
Bagaimana ingin memastikan anda menabung setiap bulan . 

Anda perlu :
Displin 
Jujur 
Amanah 
Menerima Teguran dengan Hati Terbuka 

Bagaiman hendak menabung jika anda tiada pendapatan tetap setiap bulan  ?
Anda perlu ada pendapatan tetap ini 

Inginkan pendapatan tetap setiap bulan ?
Click link ini : INCOME TETAP SETIAP BULAN

Bagaimana ingin tahu lebih details mengenai Tabung dan fungsinya ?
Apa maksud tabung tersebut ?
Bagaimana ingin mendapatkan tempat kosong untuk kelas ini ?
Kelas yang dipenuhi dengan keinginan ingin tahu . 
Kelas yang hapenning 
Kelas yang murah dan mampu milik tidak ( Kelas yang sepatutunya anggaran adalah antara RM1k++. ) 

Hubungi saya segera untuk keterangan lebih  mengenainya 


Mencari kelas Tabungan yang murah






Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts