KASWI PANDAN BERSAMA KEPALA PARUT

Salam semua blogger dan pembaca
Hari ini saya nak share Resepi saya buat Kaswi Pandan

Wah ...sedap sangat kerana tiada rasa kapur langsung ...
sebab saya tak bubuh kapur ...hhhiii

Jom tengok Resepi Kaswi Pandan

KUIH KASWI PANDAN

Selamat mencuba ...

  1. Tips mudah nak kongsi dengan pembaca : 
  2. Pastikan tepung di ayak dahulu sebelum mula membancuh 
  3. Pastikan daun pandan sebelum di kisar di potong dulu supaya mudah di kisar 
  4. Kisar ajer semua senang dan cepat . 
  5. Keluarkan kuih selepas semuanya sejuk . Lebih mudah kerana tak mahu kuih rosak . 
  6. Tapi jika makan panas-panas lagi sedap :) 






Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts