CINCH SHAKES YANG MEMBUAT BADAN SLIM

Selamat petang dan Salam sejahtera blogger dan pembaca setia saya
Hari ini selepas makan tenggaghari saya teragak nak share mengenai produk shaklee yang saya sendiri memang menantikan bila Shaklee nak buat Promotion nya

Promotion April 2015
Dengan pembelian 4 Tong Cinch Shakes perasa Cafe Latte atau Chocolate anda akan dapat 1 tong percuma dengan pembelian yang sama  dengan harga RM 550.14

KURUS DENGAN SHAKLEE

Apa istimewa shaklee Cinch Shakes ini . 


TIADA KULIT MENGELEBEH 
1 -  Ramai yang suka makan set detox , namaun selepas detox masing-masing pelik kerana kulit mengelebeh. 
Badan kurus namun kulit pulak menjadi masalah. dulu masa Badan besar kulit di tarik-tarik sehingga menjadi badan anda besar dari biasa . bila dah kurus lain pulak jadinya. Untuk pengetahuan anda 
Cinch Shakes ini akan membantu tegangkan dan sasa kan kembali kulit anda yang mengelebeh di samping mencantikkan kulit tanpa segala parut dan selulit dari kulit lama. 


BADAN MENGELEBEH JADI KURUS



KENYANG DENGAN CINCH SHAKES 
1 -  Betul atau tidak dengan cinch shakes anda akan merasa kenyang seperti anda lepas makan nasi 
Bezanya akan tetap mempunyai tenaga walaupun tidak ambil nasi. Sebaliknya hanya minum 1 gelas air Cinch Shakes ini . 

Nak tahu sedikit sebanyak resepi ringkas Cinch Shakes 




Buah-buahan segar menjadi penemanan cinch Shakes di dalam cawan . 
Sedap dan mudah . 




Kandungan cinch Shakes yang anda tidak ragu-ragu 

Berminat untuk membeli sendiri boleh terus Online : 
ONLINE 1 SET CINCH SHAKES  PROMOTION APRIL 2015




BELI 1 TONG CINCH SHAKES SAHAJA. BOLEH CLICK LINK DIBAWAH


Promotion Sehingga 30 April 2015 sahaja. 
Selepas itu anda perlu membeli dengan harga yang normal seperti dahulu . 

Jika anda berminat hendak membeli melalui saya boleh terus menghubungi no tertera dibawah. 
Pembelian 1 set cinch Shakes selewatnya 30 April 2015. Anda akan memiliki satu Woven Beg Jutawan Hari ini . 

Pembelian dalam bulan  ini sahaja. 












Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts