VIVIX UNTUK SUAMI SAYA

Salam semua.

Kenapa tajuk "vivix untuk suami saya"

Saya beli Vivix yang pertama untuk tenaga , kecantikan kulit saya dan untuk menjaga badan saya supaya sentiasa slim ...

Saya beli vivix .Tujuan utama adalah untuk
Memberikan dia tenaga yang berpanjangan
Menjaga tubuh badan dia supaya kekal sihat dan kurus
Memberikan dia rasa lebih dari apa yang dia rasa dulu ....( apa tu )

Anda nak tahu tak .
Dalam sesudu tea Vivix setiap hari mampu memberikan anda tenaga yang luarbiasa pada Lelaki.
Dalam sesudu tea Vivix juga mampu memberikan kulit yang cantik dan awet muda

Nak Ada Anak Cepat?
Ambil vivix dua sudu sebelum Tidur.
Saya dan suami mengamalkannya setiap malam sebelum tidur.




Kalau tengok gambar tu ...anda rasa anda percaya tak ?
Tapi itu adalah hakikatnya . 
Amalkan vivix sepanjang hidup dapat membantu anda dan keluarga anda, 


Jom borong vivix sempena Vivix promosi bulan Januari 2015.

Harga Biasa Vivix : RM 475.00 sebotol. 

Harga Promosi Vivix : RM2850.00 
Jadi sebotol jatuh pada RM408.00

Jika anda membeli 1 set Vivix : Buy 6 Free 1 ini 
anda layak untuk menjadi shaklee member secara PERCUMA !!!
Dan layak membeli dengan harga  
RM2280.00 sahaja.
ANDA AKAN DAPAT 7 BOTOL VIVIX DENGAN HARGA TERSEBUT,

Jom borong vivix dan menjadi ahli secara PERCUMA  sekarang : 

Saya Independent Distributor Anda: 



Jangan tunggu sehingga esok . Promosi ini sah sehingga 31 Januari 2015 SAHAJA!!!!






Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts