MEAL SHAKES DAN OMEGA GUARD SELAMATKAN ANAK SAYA DARI ASMA BERTERUSAN

Salam semua,

Petang ni saya tergerak hati nak share mengenai Putri Saya yang mempunyai masalah asma sejak dari kecil lagi .

Kini dia sudah pun berumur 5 tahun  GENAP!

Putri Dania Hazwani di lahirkan secara Normal san Selamat.
Berat ketika itu adalah antara 2.9+ macam tu . Lupa sudah ...
Kulit putih gebus dan montot ketika lahirnya.
Cucu palaing bongsu ketka itu kerana suami ku sudah tentu anak bongsu.

Ketika beliau belum pun genap 1 tahun , Beliau di sahkan mempunyai masalah asma yang teruk oleh Hospital Selayang. Kami sentiasa di rujuk kepada Pakar Di Hospital Selayang. Ini rasa tersangat sukar untuk suami yang ketika itu berkerja dia Putrajaya.

Kesian jugak dia samapai kena tahan di ward. Bila pakar datang tengok rupanya dari babay lagi dia sudah pun ada Asma . Tapi mungkin saya tidak mengetahuinya. Sangat kesian anak ku yang sulung ni .



GAMBAR PUTRI DANIA HAZWANI DAN PUTRA DANI HUZAIMI. DUA-DUA PUN ASMA...PARAH BETUL



Setelah Putri masuk 4 tahun saya baru Join shaklee ketika itu . Saya hanya ambil set Menyusu kerana ketika itu saya menyusu kan bayi Danischa . Lama kelamaan saya mendapat tahu bahawa Meal shakes dan Omega gaurd membantu untuk maslaah kanak-kanak seperti Putri Dania.

Saya bermula dengan meal shakes dahulu. Permulaannya tersangat kesian . Dia sememangnya semakin teruk. Sering batuk yang kuat sehingga tidak dapat tidur malam . Cukup 2 taong meals shakes saya beli omega guard untuk nya. Gabungan bersmaa ini cukup memberi makna buat nya.

Tiada lagi perlu untuk ambil NEP di hospital Selayang atau Di klinik Dahlia Bandar Baru Selayang,.
Sungguh jimat masa dan belaja saya. Syukur anak saya sihat sehingga kini .

Kami telah berpindah ke Seri Kembangan . Sehingga kini Putri Dania dan Putra
Dani  tidak pernah lagi Di serang Asma dan kulit gatal yang teruk kerana asma.




Ini rupa omega guard yang mana anak-anak saya ambil dengan baiknya



Meal Shakes Shaklee yang Berbau sangat Wangi .....Perisa Vanilla yang Awesome


Kini anak-anak saya bahagia dan saya gembira . Pergaulan , Perkembangan dan nak  main apa-apa lagi tiada halagan dari saya. 

Nak main pasir ., main debu , Main Air laut atau mandi kolam ....Tiada halangan 
Sejuk beredam dalam kolam...Tiada lagi asma. 

1 Tong Meal shakes mampu bertahan sehingga 6 bulan untuk seorang anak. Jika saya saya kongsikan Putra dan Putri 1 tong. 3 bulan sudah pun habis. 

Omega guard pulak 1 botol mampu bertahan sehingga 3 bulan untuk seorang anak. 
Hanya 1 capsule sahaya yang di ambil mereka setiap hari. 

Putri Dania akan kunyah jer macam gula-gula 
Putra Dani....ermmm saya perlu masukkan dalam susu dia atau saya campurkan dengan nasi harian dia makan. 

Harga 1 Botol Omega Guard adalah RM136.00 ( 30 capsule ) 
Harga 1 tong Meal Shakes - French Vanilla pulak RM 113.75  ( 544g) 

Untuk membeli sendiri anda boleh Click sini BELI MEAL SHAKES 
atau sini BELI OMEGA GUARD

Anda hanya perlu ada 1 credit card atau Debit Card untuk proses pembelian . 
jika tiada anda boleh Hubungi saya untuk bantuan. 









Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts