VITAMIN UNTUK LELAKI YANG SIBUK

Selamat petang dan salam untuk semua pembaca ,

Tetiba hari ini saya terpanggil dan tulis satu ceerita berkenaan  "TENAGA LELAKI "

Saya dan suami seorang yang memamang sibuk
Kami ada 3 cahaya mata yang mana semua lasak dan aktif
Maklum anak-anak shaklee ...gitu lah

Suami seorang yang malas nak telan pil dan SUSAH!!! nak suruh telan pil
dia punya liat sehingga pil tu nanti dia biarkan sehingga berjam-jam tak terusik


beliau seorang yang sibuk,rutin harian beliau,
Sebelum subuh dah celik mata ,
Jam 3.30 pagi sudah bangun
Jam 1-2 pagi belum jugak tidur....
Saya binggung dengan kehidupan beliau.
Bagaimana dia boleh hidup dengan tidur hanya 1-3 jam sehari

Hari-hari sibuk sehingga makan pun tak sempat.
Dari tak ada gastrix sehingga ada gastrix..
Errkkk over pulak cerita mengenai beliaukan .

Macam ni lah . Dia memang muka penat setiap hari balik kerja.
mata pun cengkung
Badan dah kurus kering ( dia yang nak diet sangat )
ermm..memang kesian sungguh dengan suami saya ini . Lihat betapa kurus dan cengkungnya dia.
Berkerja untuk masa depan dan keselesaan keluarga


Oleh kerana suami saya tidak suka pil, atau segala jenis ubat-ubatan 
saya sediakan VIVIX untuknya. 

Vivix berbentuk liquid , mudah ditelan dan senang nak di hadam . 
Ambil pun sekali sahaja sehari. 

Siapa yang sediakan . Saya jugak . Setiap hari sebelum dia melangkah keluar rumah selepas subuh .
#VIVIX ini saya beri dia 2 sudu. Dia tak nak tapi telan jugak . 

Saya lihat dia makin bertenaga dan kuruang mengadu penat dan letih. 
Balik kerja sempat main-main dengan anak-anak lagi. 
anak-anak suka naik atas belakang ayahnya...
Lantak korang ...

Istimewanya kelebihan vivix ini memang memberi tenaga rupanya...
Tak salah saya pilih untuk suami tercinta. 



Nak di katakan VIVIX memanang membantu beliau 
Mata tak cengkung 
Kulit berseri dan licin 
Badan dia pun tengok segar 
Tapak tangan dia mcm kertas pasir tu pun alhamdullilah sedap sikit bila pegang kulit saya. 
Kadang-kadang saya tepek muat masker di muka dia masa dia nak tidur...
Sempat jer saya ...

Banyak perubahan untuk beliau selepas ambil vivix. 
Jimat belanja saya , mana tak nya 

Harga sebotol Vivix hanya RM 475.00 sahaja 
Sebotol tu boleh bertanhan sehingga 1 bulan setengah. 
Tak perlu ambil Vitamin yang lain lagi. 
Saya berikan dia Vivix sahaja. 


Istimewanya Vivix ini jika beli 2 botol dapat harga RM760.00
Jadi saya pastikan sesiapa nak beli pasti beli 2 botol 
selepas pertengahan bulan saya dapat balik pulangan wang cash RM36.++ ...
Jadi mana tak jimat betul tak . 

Rupanya harga 2 botol vivix tu adlah harga Keahlian yang diberikan untuk semua ahli rupanya...
Jadinya Anda dapat jadi ahli secara percuma...
untung sesangat kan. 

Nak tahu lagi RM760.00 itu adalah harga sebelum GST di mulakan . 
Jadi jika nak jimat beli sebelum GST pada 1 April 2015 nanti. 


Jika anda berminat untuk membeli Vivix boleh terus ke 

CLICK LINK INI :-
Ini bagi mereka yang mahu membeli sendiri dan tidak mahu berurusan dengan saya. 

Jika mahu saya uruskan untuk anda , 
Anda boleh terus menghubungi saya di :


Jika 1 botol Vivix RM475.00 ( free Postage ) 
Jika 2 botol Vivix RM760.00 ( free postage ) 

boleh terus bank in ke Akaun 
MAYBANK   ( Saving account ) -  166010039777   - Hasnurul Huda Binti Bon 

atau 

CIMB  ( Current Account ) - 8600715306 - DaniaDani Enterprise 


Selepas bank in anda boleh terus Whatapp atau SMS saya . 

Saya akan memhantarnya kepada anda keesokakn harinya. 

Terima Kasih ....
Moga kita berjumpa lagi . 

Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts