TRIPLE PROMO : SHAKLEE PROMOTION DECEMBER 2014

Salam Semua Pembaca dan blogger ,

Hari ini saya nak update promotion DECEMBER 2014!

SR Vita C Plus  
NORMAL PRICE 1 BOTOL SR VITA C PLUS RM 92.50
BUY  6 FREE 1 : RM 555.00 
BUY 2 GET 5% DISKAUN : RM 175.75




VITA E COMPLEX 
BUY 6 FREE 1 : RM 894.00
NORMAL PRICE SEBOTOL : RM149.00




Jangan tunggu sehingga esok , Setiap kali promo Vita C ini akan sold out sahaja. 
Jadi kita beli hari ini memandangkan GAji masih ada dan budjet belum tersasar ke tempat lain . 

Hubungi saya untuk pembelian 








Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts