PROJEK DUA RIBU RINGGIT

Salam semua ,

Hari in saya berbesar hati nak share apa yang saya buat hari ini ,
Mulai hari ini saya akan menyertai Kempen #projek2ribu  #kempen2015



Mesti ramai yang tak tahu apa feadah yang saya dapat dengan join kempen #projek2ribu ini .
Semestinya tujuan utama khas untuk mereka yang serius mahukan income tetap RM2000 sebulan.Malahan mampu miliki lebih dari RM2000 sebulan .

Saya sendiri join kempen ini untuk terus menentapkan income saya RM2000 atau lebih dari itu pada tahun hadapan . ~ 2015

Untuk apa RM2000, Jangan tanya saya . Tanya dirir anda? Apa guna RM2000 pada anda?
Kalau saya tujuan saya nak selamatkan duit gaji saya dari di gunakan . Kalau anda RM2000 untuk apa . Sebab apa ?
Untuk Apa ?
Untuk Siapa ?

Saya nak viralkan #projek2ribu ini khas untuk mereka yang benar-benar serius mahukan RM2000. pada tahun 2015 Kalau ada yang hanya nak tahu apa itu #projek2ribu atau nak mencuba-cuba dalam kempen ini.
Tak perlu cari saya atau whatapp saya . Jangan buang masa saya dan masa anda. Kerana saya rasa anda tidak memerlukan RM2000 sebulan .

Punca anda tidak perlukan RM2000 :

  1. Gaji anda Lebih baik sekarang 
  2. Gaji anda setiap bulan terlebih-lebih tidak di gunakan
  3. Gaji anda More RM50k sebulan 
  4. Anda tidak pernah mempunyai hutang atau ibu bapa anda tidak mempunyai hutang untuk di lunaskan 
  5. Anda tidak terikat dengan mana-mana hutang
  6. Anda tidak memerlukan tabung simpanan
  7. Anda tiada ada kereta untuk di bayar atau anda beli kereta dengan harga CASH! 
  8. Anda memang tiada hutang , Tiada tangunggan , Tiada expenses yang tinggi 
  9. Yang penting Gaji anada memang mampu untuk sara diri anda. 
  10. Anda anak Yatim Piatu 

Jika Betul apa yang saya katakan . Jangan baca sehingga habis entri saya ini . Sila keluar sekarang , Kerana anda akan boring sebentar lagi . 

Punca projek ini di kempenkan adalah bagi membantu menringakan BEBAN yang kita akan dan PERLU untuk tanggung tahun hadapan . Iaitu antaranya :

Tiada Sudsidi
GST Coming Soon
Tiada penurunan Harga Barang
Banyak lagi ...



Itu cerita tahun hadapan , Yang tahun ini pulak  - kat sini  
Itu baru sedikit ,belum saya cerita tentang  Subsidi Diesel dan RON95 
di mansuhkan pada 1 disember 2015


Jadi disini banyak yang kita perlu perlbaiki. Jadi anda nak  kurangkan kos sara hidup atau kurangkan kos pembelanjaan dan isi rumah . Perlu ke buat macam tu untuk keluarga dan diri sendiri. Sedangkan kita belum berusaha sekuat-kuatnya untuk menambahkan pendapatan keluarga . 

Hari ini kami ingin membantu untuk menambahkan pendapatan bulanan anda sebanyak RM2000 SETIAP BULAN. TETAP ! dapat . 
Saya bertujuan ingin membantu sesiapa yang memerlukan RM2000 ini . 
Saya sudah pun merasainya RM2000 malah lebih dari itu , Kini masa saya untuk memberi tunjuk ajar kepada anda. 

Kenapa saya perlu ajari anda dan membantu anda. 
Kerana saya juga dari kalangan anda dulu. Suami saya hanya berkerja sebagai Pegawai Kerajaan bergaji rendah. Kerja yang berat dan memeningkan kepala beliau.. 

Tangungan yang banyak kerana bila ada anak.Anak ini amanah untuk kita. Setiap anak juga anak rezeki masing-masing.  Kita mahukan yang terbaik untuk mereka. 

Apa yang perlu dibayar setiap bulan ? tak kira anda atau sesiapa sahaja 
  • Insuran bulanan setiap bulan RM1000  
  • Kereta RM500 - RM 800 sebulan 
  • Yuran Nursery anak seorang RM300-250
  • Yuran sekolah TAdika Atau kinder RM200-500 sebulan 
  • ASB Loan 
  • PTPN Loan 
  • Banyak-banyak...
Anda benar-benar berminat untuk membuat #projek2ribu dan join dengan saya untuk sama-sama buat  #projek2ribu ini 
Hubungi saya di mana-mana cara yang meyenangkan anda. 
Saya segera menjawabnya







Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com
Terima Kasih dan salam sayang dari saya.
Nurulbon

Comments

Popular Posts