OMEGA GUARD SHAKLEE

Salam semua blogger dan pembaca..
sempena bulan promotion ini ..
OH lupa tiada entry mengenai promotion bulan november 2014kan 

Ok blan ni promo untuk november adalah 
Omega guard buy 6 free 1

Omega guard ini sesuai untuk disiapa kah agaknya ?



Omegaguard Shaklee direka khas bagi mereka seperti dibawah:
Kesihatan Jantung
Kesihatan mata
Menguatkan Sendi
Menguatkan memori dewasa dan kanak2
Pengidap Asthma
Kanak2 Autisme
Mengawal Kolestrol
Tenaga dan mengurangkan stress
Pecahkan lemak tepu
Penghidap Arthritis
Mengurangkan dengkuran
Darah tinggi
Ibu hamil untuk menguatkan memori bayi
Meningkatkan daya tumpuan dan focus pelajar
Melancarkan peredaran darah
Melembabkan kulit
Sesuai untuk seisi keluarga..

Jadi 1 set omega guard khas untuk seisis keluarga . 
Borang sekarang 

1 set omega guard ada 7 botol RM 798.00
Jika anda beli 7 botol sekaligus SERENTAK 
anada berjaya mendapat harga RM654.00 untuk 7 botol dan layak mengisi borang sebagai ahli shaklee yang berdaftar. 

Hubungi saya sekarang 019 3514461

Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts