RESDUNG

Salam semua pembaca dan blogger setia ku ...

Hari ini nak share sikit jer pun .
Omega guard ini perlu ada di rumah saya tau . Kenapa????

Putri Dania anak dara yang sulong memang sesanagat sensetif hidungnya.
hish...samapai mertua keluar ayat " Kain sapu tangan jangan jauh dari kakak"

Dia ni memang berhingus sesangat .
Sehari mesti keluar hingus tu .
Jadi Omega Guard ni memang sesuai untuk dia.

Sehingga Dania di katakanmempunyai masalah Resdung di masa umur nya 2 tahun .
Masa tu memang tak percaya .
Tapi ku tanya semua Doctor pakar untuk kepuasan diri, Jawapan mereka sama
Memang boleh kanak-kanak mendapat resdung jika ibu @ bapa nya mempunyai masalah resdung.

Sekian...
Resdung boleh menjadi pembawa @ penyakit keturunan kiranya tidak di rawat.
Jadi usahakan sesuatu untuk menagani maslaah resdung anda.

Saya resdung dan saya amalkan pengambilan
Sus. Vita  C Plus + Alfalfa .
Omega guard jugak sangat membantu bagi pengaliran darah yang baik.
Jadinya Vita c plus + Alfalfa + Omega guard memang keperluan saya .




HARGA TETAP UNTUK SET RESDUNG
Sustained Realease Vita-C Plus RM 92.50
Alfalfa Small : RM 53.75
Alfalfa Large RM97.50

Dapatkan segera




Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts