OMEGA GUARD UNTUK HINGUS DAN OTAK

Salam semua pembaca dan blogger setia ku ...

Hari ini nak share sikit jer pun .
Omega guard ini perlu ada di rumah saya tau . Kenapa????

Putri Dania anak dara yang sulong memang sesanagat sensetif hidungnya.
hish...samapai mertua keluar ayat " Kain sapu tangan jangan jauh dari kakak"

Dia ni memang berhingus sesangat .
Sehari mesti keluar hingus tu .
Jadi Omega Guard ni memang cepat mengeringkan hingus dia .
Dia senditi tau kenapa dia perlu ambil sebiji omega guard.
Tak payah di suruh , Dia sendiri akan ambil dalam peti sejuk di rumah.

Selain tu jugam Putri Dania biasa ambil Omega guard.
kalau beberapa hari tak ambil tengok ler...

Dia akan hilang tumpuan dalam  kelas, Di rumah pun sama
Kita bercakap dia hilang tumpuan . Entah apa yang dia dok pikir pun tak tahu .

Teacher di sekolah pun dah mula complaint kalau dia hilang tumpuan tak pun lemau.
Dari situ saya boleh tahu dia ambil omega guard ke tidak ..

Berikan Omega guard kepada anank anda jika anda rasa ia memerlukan .
Saya yakin semua kanak-kanak memerlukan oemga guard kepada anak dan juga diri anda sendiri.

Omega guard memang membaiki masalah pelupa saya....
Hadoi...mau sungguh kalau otak anak lagi bagus dari otak mak!
Jadi ambil oemga guard untuk memastikan You are better from your kids.

Sebab tu semasa hamil dari Trismester 2 hingga Trismester 3 kita di galakkan untuk ambil 1 biji Omega guard setiap hari .

Kata orang tua tu betul jugak . Biar dari dalam perut lagi
Lagi elok katanya.




Anda memerlukan Omega Guard. 
Mahu saya Pos terus kepada anda atau ingin COD ke rumah anda hari ini . 

Harga Runcit pada sebotol Omega Guard : RM 130.50 
Mempunyai 90 capsule di dalamnya. 

Jadi untuk mereka yang memerlukan saya hubungi anda Whatapp 019 3514461
Saya akan segera COD dan hubungi anda hari ini . 

Kawasan COD berhampiran : 

#Cyberjaya 
#Putrajaya 
#Seri Kembangan 
#Puchong 
#Taman Pinggiran Putra 
#Dengkil 
#Sri Serdang 
#Puncak Jalil
Dan Kawasan Sekitarnya 










Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts