Ramuan Utama Collagen Powder Shaklee

Salam , Selamat tenggahari blogger dan pembaca setia ku .

Rasanya sudah pun hampir ke penghujung bulan September 2014.
Sempena bulan Sept 2014 ini
Promtion yang diberikan Iaitu Collagen powder Buy 6   Free  1 
Semuanya murah jika anda telah pun mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee

Ramuan pertama yang berada di dalam Collagen Powder antaranya . :

~ Kolagen dari sisik merah Ikan yang tinggal di dasar laut : Kenapa mahukan ikan merah ayang tinggal di laut dalam . untuk pengetahuan anda semua ikan yang tinggal didasar laut memiliki kadar peyerapan yang tinggi dan juga mempunyai premium kurannya pencemaran seperti ikan lain.


Secara ringkas saya jelaskan berapa banyak ramuan dan juga kandungan yang terdapat dalam collagen Powder ini

Antaranya
Ekstrak Bibji Camelia Japoica
Elstrak Pfaffia
Elsatin dan
form kollahane ikan
'Vitamin Vita @  and B .
Titamin mc & vitamin
Vitamin C & Vitamin B
Ekstrak Kekerangan
Lactobacillus Acidophilus


Antara Khasiatnya adalah  


Semakin kita di mamah usia , semakin kurang collagen dihasilkan dan kulit akan semakin berkedut dan kering. 





saiz molekul yang kecil dan  teramat rendah membantu prosees serapan ketubh menjadi lebih cepat . 
Ini menyebabkan collagen powder shaklee akan memberikan kesan dalam masa 7 hari sahaja. 
anda akan alami sendiri setelah menggunakan shaklee Collagen powder ini 





Hubungi saya untuk segala pertanyaan :



Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts