SHAKLEE DAN ISRAEL

Salam semua warga blogger kesayanganku ,

Harini telah keluar berita mengenai status shaklee yang orang gembar gemburkan sebagai meyalurkan dana kepada israel .

Jawapan yang muda dan ringkas . Kerana ianya sudah terang terang menampakkan shaklee tiada kena mengena dengan Israel .

Biassanya mereka yang suka menghukum itu semaangnya bukan seorang yang perfect pun. 
Sebaliknya lebih baik kita mengkaji asal usul sesuatu atau buka sendiri link yang menyatakan memberi @ menerima dana dari shaklee. Iaitu Disini , 

Untuk memudah kan seseorang itu fham lebih baik kita terus click button yang tertera untuk mengetahui hal sebenar. Saya sendiri telah mencubanya . Dan ternyata ianya adalah dari individu itu sendiri. 
Bermaksud , Seseorang yang ingin income dia disalurkan terus ke pada Israel itu . Jadi Ia tiada kena mengena dengan sesebuah syarikat. 

Saya faham semua penjelasan ringkas sudah pun kita fahami. apa itu Shaklee cuba buka link ini . 
Nak tahu asal usul shaklee pulak disini . 

Salam sayang dari saya. 



Hi Saya Hasnurul Huda . Terima Kasih Melawati Blog saya , Dan jangan segan-segan untuk singgah ke FB saya : Hasnurul Huda Dan jika mempunyai segala pendangan boleh di utara kan ke Blog : cahayaputraputri.blogspot.com Terima Kasih dan salam sayang dari saya.

Comments

Popular Posts