Set Kulit Cantik Dan Sihat shaklee

Salam Isnin semua ...
Hari ini adalah 23 Ramadhan ,
Jadi nya tinggal berbaki sahaja ramdhan lagi dah pun nak masuk raya .

Disebabkan raya dah pun dekat nak cerita lah, Cara nak kulit cantik dalam masa yang singkat ini .

Pertama : Collagen Powder
Kesan seawal 7 hari dah pun nampak perubahan kulit u ols....
~ kesan Pigmentasi tak ada lagi
~ Parut pada muka dan badan jugak semakin pudar dan hilang
*ada banyak kelebihan lain yang kita boleh nampak yer . boleh jugak nak tengok perubahan kulit muka saya disini

Kedua: Vivix
Kesan dia memang tip top sebabnya bukan sahaja pada kulit malah badan lebig terasa sihat dan bertenaga .
~ kulit muka licin dan sekta
~ Badan dan sakit urat jugak hilang
~ Jerawat kering

Ketiga :
Sustained Realease Vita C Plus
Yang ini pula , Perlu ambil 2 biji terus selepas sahur .
~ Pigmentasi kulit berbeza
~ Liang roma mengecut
~ Parut dan jerawat saya pudar

Keempat
ESP
Kenapa ESP no 4 bukan lagi atas.
ESP ini dah semua orang tahu keberkesananan dia .
Ambil Bila2 masa 3 kali sehari . Otot cantik. Badan cantik langsing
Perut pun kenyang
Kira kalau nak makan vitamin lagi perlu ambil ESP jugak .


Kelima
GLA Complex
~ Untuk megurangi maslaah jerawat
~ Bertindak sebagai penghalang jerawat dari tumbuh subur
~ Hilangkan parut jerawat
~ Mengaturkan masalah period yang tak teratur tu

Keenan
COQ Health
~ Menjadikan kulit wajah lebih muda 10 tahun dari kulit wajah asal
~ Mengatasi maslaah migrain tegar
~ Juga menjaga kulit dari sinarang cahaya matahari. Tak perlu ambil penghalang matahari lagi dah ..



Rasa saya cukuplah sampai sini sahaja. Dapat saya bantu anda untuk mengubah gaya anda Raya tahun ini dah memadai . 


Jika ingin dpatkan produk berikut boleh terus menghubungi saya 019 3514461
Kalau malu nk bersuara atau nak tengok muka. Whatapp sahaja. Secara online saya dapat berurusan dengan anda 

Anda nak beli terus vivix : 
~Anda beli 2 botol vivix anda dapat keahlian secara percuma 
~Mudah cepat dan selamat 

Nak beli Collagen powder 
~ Beli 3 kotak dapat keahlian secara percuma 
Saya cuka Collagen powder ini . 

Jika anda ingin membeli atau memiliki produk lain boleh terus menghubungi saya


Selamat berpuasa dan selamat hari raya 




Comments

Popular Posts