Cerita Cinta Dengan Vitamin E Complex Shaklee

Selamat pagi blogger dan pembaca setiap ku ,



Pagi ini teruja nak share sikit pengalmaan dan cerita bagaimana saya jatuh cinta.
Saya makna bnayak vitamin dari shaklee dan ada satu vitamin E yang memang saya tak pernah pandang pun.

Permulaan rasa memang mcm tiada apa-apa yang best kot Vitamin E ini, Rasa pun mungkin biasa-biasa
Jadi tibanya say amembeli Vitamin E kerana ada pelanggan yang order.
Pada keesokkannya Pelanggan saya batalkan order dan dia ambil Vitamn lain .

Jadi Vitamin E ini dok dalam kotak berbulan2. Terbuka hati nak cuba.
Apa lagi orang pertama yang daku jadikan mangsa ...( En.Suami )
Kerana kulit muka beliau, Berminyak , Jerawat banyak , Berlubang sana dan sini .
Jadi Hari-hari ku sediakn avitamin E untuk dia makan sebelum pergi kerja. Dia menurut sahaja.
Sehingga satu masa daku lihat kulit dia makin kurang minyak dan makin cantik.

Teruja sikit, Di belek muka suami nak cari jerawat yang suka tengelam tu ...nak picit, Geram..
Tiada jerawat dan kulit sekata...( Aik, Nak picit jerawat ...melepas tiada jerawat )

Apa lagi mula daku cuba sendiri pulak . Lebih over lagi , Daku jadi kan Vita E ini masker pada malam hari.
Kadang-kadang jerawat dan berparut. Daku picit vita E pada jerawat , parut dan luka kecil .
Esoknya luka kecil dan jerawat kecut dan kering ( Ini kisah yang benar , Sila cuba sendiri jika masih ragu-ragu )

Sehingga kini , Jika malas nak makan hari2 atau lupa . Saya akan sapu Vita E pada jerawat dan luka saya .
Cepat baik jugak . Tapi rugi sikit ler ...

Saya saya dan suami sama-sama makan Vita E Complex setiap hari , Setiap hari dan seterusnya.

We Love Vitamin E shaklee.....
Jika anda tertanya- tanya mana mahu cari Vitmain E Ini .
Jangan segan -segan Hubungi saya 019 3514461

Jika segan juga boleh Whatapp Atau Sms saya Ke : 019-3514461
Masih segan juga , BNoleh PM saya jer FB saya : https://www.facebook.com/hasnurulhuda
FB : Hasnurul Huda
Saya Sedia melayan anda secepatnya :





Comments

Popular Posts