Promotion December 2013 - Omega Guard

Selamat Pagi semua.....Assalamualaikum.

Pagi ini saya nak share Promotion untuk bulan December 2013..jomm...!

Wow....Omega Guard, Sure semua Distributor dan customer tersayang terangkat. 
Mana tak nya yang mana nak kurus , ramping tu nak ler...
bulan ni bulan membakar lemak degil dan jahat tu. .......


Normal Price RM 136.00 
TIME PROMOSI BUY 6 FREE 1 AKAN DAPAT FREE MEMBERSHIP ...
DAPAT 1 BOTOL PERCUMA LAGI KERANA MEMBELI 6 BOTOL 
( HANYA UNTUK AHLI SAHAJA ) 

JADI LAH AHLI SEKRANG DENGAN PROMOSI YANG DI TAWARKAN KEPADA AHLI INI . 


Saya terima soalan , Apa istimewanya Omega Guard ni.....
1. Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita
2. Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan
3. Mencegah salur darah dari tersumbat
4. Omega 3 dapat mengelakkan strok
5. Mengekalkan tekanan normal darah
6. Membantu mengurangkan ketegangan urat leher
7. Mengurangkan sakit kepala
8. Merendahkan kolestrol
l9. Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan
10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL
11. Mengawal masalah obesiti
12. Mengurangkan risiko penyakit jantung
13. Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan      otak janin
14. Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak
15. Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak
16. Membantu menyihatkan paru-paru
17. Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, psoriasis, dl
l18. Mengurangkan demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE      (lupus erythematosus)
19. Omega 3 juga membantu memperbaiki penyakit buah pinggang
20. Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, kanser prostat dan kanser kolon.
21. Membantu meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan
22. Membantu pankreas pesakit kanser berfungsi dengan lebih baik 
23. Memelihara fungsi-fungsi sendi
24. Mencegah penyakit gout



Siapa Perlukan Omega 3 Untuk Menyokong Tahap Kesihatan?

1. Warga Emas
2. Pesakit Jantung
3. Wanita
4. Wanita yang telah melahirkan anak
5. Pesakit darah tinggi
6. Orang yang selalu lupa
7. Kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas
8. Pelajar
9. Ibu menyusu
10. Ibu Hamil
11. Orang yang mementingkan tahap kesihatan yang bagus



Ini adalah keratan akhbar yang mana Omega- 3 sangat penting untuk tubuh badan kita. 





Inilah Omega-3 yang mana ianya berbentuk capsule. 




Saya juga nak share sikit bagaimana saya boleh berkenaan sangat dengan omega ini. 
1 - Pertama sekali kami demam yang mana susah nak baik dan masing-masing dah selsema. 
Saya dan keluarga ambil omega guard. anak-anak masih kecil . sure tak mahu kan. Saya cucuk dengan garfu dan masukkan dalam sudu. Saya sudukan pada mereka . Setiap hari saya bagi 1 biji.Selama 3 hari.Selepas itu saya dan anak-anak baik dari demam dan selsema. 

2 - Anak- anak saya sememangnya ada masalah kesihatan 
Kakak 
  • Suka Berhayal @ tak mahu terima arahan 
  •  Asthma, Alah pada habuk dan cuaca panas terlalu akan meyebabkan dia demam. 
  • Setiap hari akan bersin dan selsema. ( Tidak boleh mandi pagi , walaupun mandi air panas) 
  • Tidak boleh mandi swiming pool ( akan cepat selsema dan demam ) 
  • Malam-malam akan batuk2 sehingga dia terbangun dan menangis. 
  • Cepat berjangkit ( Jika orang lain demam @ selsema dia juga akan terimanya) 
  • Badan cepat gatal dan daari citu penuh parut dari gatal yang dia garu.
  • 2 minggu sekali @ sebulan sekali ambil gas...maklum dah asthma
Abang 
  • Masalah bronktis
  • Masalah badan cepat berpeluh 
  • Mudah hilang tumpuan 
  • Tidak mahu menerima arahan 
  • Ezema 
  • Mudah berjangkit. ( sisitem imun kuran ) 
  • Beliau sering dan mudah masuk hospital dan keluar hospital - pening2




Dari ini saya sememangnya tidak akan miss bagi mereka meal shake + Omega guard. 

Omega guard bukan hanya untuk mereka. Saya juga ambil 3 biji sehari untuk membakar lemak saya ni . 
Sekarang berat badan aya 64 kg dari 80 kg. Hebat dah bagi saya ni dalam pada 1 botol sahaja baru makan. 

Saya sangat teruja nak share ini. Kulit pipi saya jugak kemerah-merahan. Tak perlukan blusher lagi...
alhamdullilah Allah yang Maha Esa sudah memudahkan kerja saya. 

Dengan Shaklee saya dapat Cash bonus setiap bulan. Kulit muka semakin licin. lembut dan kemerahan menyebabkan saya tak perlu lagi untuk pakai apa-apa make-up. BB creame . lipstik atau Foundation

Jika mahu kan 1 set Omega guard bersama 

  • Cash bulanan 
  • Percuma Keahlian Dan Percuma
  • 1 botol Omega guard lagi. 




Hubungi saya segera. 




Comments

Popular Posts