Keguguran Rambut Dan Omega guard

Hari ini cuba nak berkongsi sedikit apa yang bagusnya Omega untuk kita.
Saya ibu kepada 3 cahaya mata. Ada lah baby baru masuk 6 bulan pada 16 Dec ni,
Biasa lah kalau ibu kepada bayi yang masih menyusu .
Bayi sering main air liurnya , Sembut sana sini, Ada juga dok masuk ke lima2 jari dia dalam mulut.
Haus ke, sedap jari tu dok masuk semuanya....

Memang comel......Tapi Hari ini bukan nak cerita pasal bayi saya .
Saya nak bercerita masalah rambut saya yang selalu gugur ni .
Percaya tak , saya dok rungsing macam mana lah rambut gugur ni nak baik.
Nak try produk lain takut pulak . Harga juga menjadi ukuran penting untuk saya .

Saya fikirkan tak pe nanti2 baru makan bcomplex @ Zinc.
Namun saya cuba dulu Omega Guard...Maklumler
Projek nk kurus lagi banyak dari menambahkan rambut.

Sekarang sudah pun sebulan saya amalkan Omega guard ini.
Memang tak perasan langsung...Sikat rambut macam biasa, Rambut shampoo pakai Shampoo Shaklee jugak lah . Tiada lagi rambut gugur....Serius tiada rambut gugur...

Rupanya Omega membantu kita dari keguguran rambut. Jadi apa lagi...
Serius ini, Makan lah omega yer......

Ikan Salmon dan walnut ada asid lemak omega -3 , Bagus tu . Jadi lalau ke nak makan ikan salmon hari2 . Tak pun walnut je lh ...( Mahal pulak) 


ok lah nak update itu sahaja, Harapan konsisten makan omega ini lepas ni tiada lagi rambut gugur. 

Oh yer nak tahu tak saya pakai shampoo apa. Jap yekk....

Ha , Itu dia Shampoo botol hijau tu ...untuk lembutkan rambut, Hilangkan kelemumur, Sekarang rambut macam kesayangan sayam sebab is cantik dan mudah di urus. 

Alamak , En. Suami dah sampai , Jumpa Esok ..

Selamat Malam Semua. 

Saya distributor Anda.
Hasnurul huda 
019 3514461
SId 959658 


Comments

Popular Posts