Testimoni My Self bersama Bersama Products Shaklee

Assalamualaimum dan selamat pagi semua bloger-bloger dan pembaca .

Hari ini saya sangat teruja kerana nak share testimoni diri sendiri. Malu nak share sebenarnya,
Tetapi memandangkan saya nak tunjuk bertapa hebat penangan ESP + Collagen Power ini .

Setiap hari saya akan minum Collagen Power sebelum saya mandi dan ketika perut sya kosong.
Selepas mandi saya akan ambil ESP untuk penyusuaan di samping memberi rasa kenyang .
Tapi khasiat ESP ini juga memberikan kulit saya cantik dan mulus. Jangan tak tahu yer.


Di bawah adalah ESP bersama Collagen powder. ( Dalam kotak putih ) 




Latest After use 3 box Collagen Powder 

Rutin harian : 

Bangun pagi tanpa gosok gigi 
Minum Collagen Powder 
Kemudian Mandi 
Pekena ESP + Susu segar @ Jus 
Makan Vita c ( 1 tables )
Coq Helath ( Kadang2 sahaje ) 
Tengah hari jangan lupe  : Omega guard ( untuk hasil peredaran darah yang lancar )
Hasil Peredaran darah yang lancar : 
Pipi kemerahan seperti blusher, 
Bibir pink tak perlu lipstik , 
Semua pink....hhiii 
Muka makain naik seri kerna peredarah darah yang baik 


Nak tahu lebih details : -
Boleh terus hubungi saya di mana2 alamat atau talian telepon di bawah .
Saya sedia memberikan pertolongan.


Comments

Popular Posts