OsteMatrix

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua blogger dan pembaca setia blog saya..
Cewah dah macam nak bagi sarahan pulakkan .
Pagi ni mood ceria terlebih selepas pengambilan B-Complex....erk. nak cerita mengenai OsteMatrix yer..

OsteMatix atau saya pangil OST ..

Ini adalah teman baik sebelum saya tidur . nak tahu kenapa , jom saya bagtahu khasiatnya .



Manfaat Utama 

  • Menguatkan tulang 
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas -kebas 
  • Menringankan stress
  • Memperbaiki masalah haid
  • Pengalkalian tubuh 
  • Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrix
  • Vitamin D 




Bagimana memilih kalsium premium ? 
  • Pilih produk yang ada vitamin D
  • Elakkan produk yang di buat dari tulang dan dolomite untuk mengelakkan keracunan plumbum
  • Elakkan mineral dan chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam  berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral 

Tanda-tanda mereka kekurangan kalsium : 
  • Kekejangan otot - Kepada ibu hamil akan lebih kerap mengalami gejala ni. ( apabila kita mengandung keperluan kalisum lebih tinggi berbanding mereka yang normal ) 
  • Kulit kering dan rapuh 
  • Kuku mudah patah dan pecah 
  • Gigi Kuning dan tidak berseri , Sering terasa nyilu di gusi dan gigi 
  • Gejala PMS meningkat 
  • Tulang retak 

Perbezaan Shakle Ostematrix:

Kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapan adalah 99%. Formulanya unik, diuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati . 
Mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, Zinx , kuprum, manganes dan boron. 
Nutrien-nutrien ini perlu di ambil bersama-sama untuk peyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan suplemen kalsium akan meningktkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur


Gambaran ini adalah perbezaan mereka yang mempunyai Matrix tulang yang normal dan mereka yang kekurang kalsium . 

Disini saya berikan keperluan kalsium mengikut umur kita. 



Ini menunjukkan lebih berumur lebih tinggi keperluan kalsium yang kita perlukan . Oleh itu Pwngambilan/Penggunaaan hanya dari dua caplets OSTEMATRIX  penting dalam tahap kalsium darah untuk 12 jam .


Cadangan Pengambilan : 
  • Untuk memelihara kesihatan - 2 kali sehari , 2 tablet setiap kali ( lepas makan )
  • Untuk masalah haid, kehamilan, stress , kekejangan dan kebas-kebas - 2 kali sehari , 3 tablet setiap kali  
  • Untuk Tulang retak, Osteoporosis - 3 kali sehari, 4 tablets setiap kali . 

Testimoni mereka yang menggunakan Ostematrix : 

Saya sendiri  mengamalkan OST sewaktu sebelum tidur, Pengambilan 2 biji bagi keperluan biasa saya yang menyusukan bayi. Jika saya inginkan tidur yang lena dan secukupnya saya akan mengamalkan 3-4 biji sekali ambil sebelum tidur, Kesannya, bila bagun dari tisur saya rasa sangat bertenaga dan segar walaupun pada malamnya saya bangun menyusukan bayi . 

Namun ada yang tidak mengetahui pengambilan 3-4 biji OST semasa gigi sakit akan mengurangkan kesakitan dan menyebabkan hilangnya rasa sakit berikutan tindak balas Ost 


Antara testimoni yang lain : 












Ingin mendapatkan OSTEMATRIX : 

Hubungi saya : 






Comments

Popular Posts