DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE DI SINI !!!!

Assalamualikum dan Selamat pagi,

Hari ini saya nak bagi share bagimana nak jadi Ahli Shaklee. Sangat mudah jer sebenar nya. 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 postage service RM 10. ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran). Saya akan lakukan semua untuk pendaftaran anda sehingga anda menerima kit dari shaklee 



Apa Kelebihan menjadi Ahli .
Sangat berbaloi kerana tidak perlu susah-susah start kereta pun masih boleh beli produk dari rumah. Shaklee Products menyediakn perkhidmatan secara atas talian ( online pembelian dan urusan ) 
Contohnya Kelebihan memggunakan sistem : 


Ada juga yang bertanya pada saya perlu ke nak maintain UV atau point. 
Mudah, Shaklee tak memerlukan anda untuk maintain point atau apa sahaja. TETAPI jika anda perlu bonus atau peluang untuk berjaya lebih. Perlu untuk kita mengumpul segala point dengan usaha dan jalan yang betul. 

Tetapi jika anda rajin untuk share tentang products @ etc samaada dengan keluarga dan kawan . Sangat mudah untuk kumpul uv @ point. 


Bagaimana nak berjaya.

Saya akan pastikan anda berjaya tetapi dengan usaha dan titik peluh anada sendiri. Saya akan guide dan sama-sama naik bersama yang lain . 

Di mana asalnya saya , adalah dari group mereka yang hebat dan berjaya. Jangan risau untuk berjaya tidak susah jika anda bukan jenis yang main-main dan suka-suka nak mencuba. 
Hanya tanam kan sikap tidak mahu hanya mencuba tetapi ingin sehingga berjaya . 

Segala pertanyaa @ sebarang soalan bolehlah terus kepada saya 


xoxo
Menjadi yang terhebat di kalangan yang terhebat. 
Anda akan terus lebih hebat berbanding yang terhebat 


Comments

Popular Posts