ESP - Energizing Soy Protein

Salam Semua,
Hari ini ingin berkongsi kebaikaan dan kesan selepas saya minum ESP ini.

Hari pertama tujuan minum hanya untuk memperbanykkan susu badan sahaja,
Tapi bila dah start minum kesan lain pulak yang dapat....Allah huakabr. Kalau korang rasa takut nak ambil risiko ini lebih baik tak payah minum.

Jumpa kawan lama, Kawan tegur dan puji, Suami lagi lah puji berjelar2,
Pergi Pejabat , Kawan tempat kerja pulak interview kita.
Ada pegang pipi , usap2 pipi kita nk rasa licin gebu pipi ni

Kulit baby saya yang minum susu tu lagi lah tak boleh nak cakap .
Licin Gebuusssss......Cantik Putih melepak dah macam pau .

Saya ambil Semasa perut kosong, Bila dh minum kenyan glah pulak,
Jadi tak perlu sarapan berat dan Dinner yang berat, Sekadar 2 biji kurma sudah memadai kenyang smp
time lunch hour...

Susu yang saya pump setiap hari, Alhamdulilah , setiap kali pump penuh 1 bekas , Syukran ...
Kenyang anak di rumah nanti .

Kesan - Kesan parut makin surut, Macam tak percaya tapi itu lah saya tidak ada gunakan produk lain selain ESP dari shaklee ini.

Dan nak share lagi , Kuku saya ini memang kerap patah sendiri , Tapi sejak 3 month ni ,,.....
entah dh tak de lagi kuku patah sendiri tu . Kuku pulak cantik dan bersih.

Minum ESP dari mula sehingga kini , Rasa muda je .....hhiii Bahaianya rasa .

Badan Sihat , Hati pun Riang,
Kata-kata cousin ku ada betulnya ...
Nak sihat dapat cantik , Nak cantik Dapat Sihat.

Hubungi saya untuk segala rundingan : -
Nurul - 019 3514461

Saya sedia menghantar tempahan anda COD ke Area Selayang , Gombak, Kepong , Putrajaya Dan Cyberjaya serta Kawasan Sekitarnya



Comments

Popular Posts